خدمات شرکت توزیع نیروی برق ازطریق نرم افزار”برق من” انجام  میشود
خدمات شرکت توزیع نیروی برق ازطریق نرم افزار”برق من” انجام  میشود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت:برای کاهش مراجعات مردمی خدمات شرکت توزیع نیروی برق از آذر ماه سالجاری فقط بصورت غیر حضوری ارائه میشود.

به گزارش سرتوک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان،محمد اسماعیل هنرمندخاطرنشان کرد: بر اساس دستورات صادره از سوی شرکت توانیر و در راستای ارائه خدمات بصورت سریع و آنلاین و درراستای تحقق دولت الکترونیک از ابتدای آذر ماه سالجاری تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از طریق نرم افزار “برق من” قابل دریافت است و هیچ گونه مراجعه حضوری پذیرفته نخواهد شد
وی افزود: مردم شریف استان می توانند نرم افزار” برق من” را از برنامه کافه بازار یا سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir دانلود و پس از ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب برق خود ، تمامی خدمات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور خاطر نشان کرد:با نرم افزار”برق من”کلیه خدمات شرکت توزیع نیروی برق بصورت غیر حضوری و از راه دور صورت خواهد گرفت و کاهش قابل توجه مراجعات را به همراه خواهد داشت.
هنرمند در پایان به طرح ملی و مهم برق امید اشاره کرد و افزود : مشترکین کم مصرف در این طرح از برق رایگان برخوردار خواهند شد و همشهریان گرامی می توانند برای آگاهی از قرار گیری در دسته بندی کم مصرف ، خوش مصرف و پر مصرف به قسمت برق امید در سامانه “برق من” مراجعه کنند