سامانه۱۶۶۶ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است
سامانه۱۶۶۶ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است
رشت_سرتوک_مدیر کل بیمه سلامت در بازدید از بیمه سلامت شهرستان لنگرود گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در راستای رضایتمندی از ارباب رجوع وتداوم اجرای طرح های ارزشمند پاسخگویی مردم درجهت رفع مشکلات آنهاست.

به گزارش سرتوک به نقل از خط گیلان ، دکتر محمدی افزود: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در هر نقطه ای از کشور می توانند با سامانه۱۶۶۶ به صورت رایگان تماس برقرار کنند و از نحوه دریافت خدمات، نحوه ارجاع به بیمارستانها، چگونگی مراجعات و صدور دفترچه و تمدید آن و دیگر موارد و موانع احتمالی را به صورت مستقیم با مسئولان ستادی و مدیران استانها مطرح کنند و پاسخ های لازم را دریافت نمایند.

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آنها و ایجاد آرامش در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اضافه کرد: سامانه۱۶۶۶پاسخگوی بیمه شدگان صندوق های پنجگانه کارکنان دولت، روستائیان، بیمه سلامت همگانی، سایر اقشار و ایرانیان است. محمدی خاطر نشان کرد از آغاز راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ تاکنون بسیاری از مشکلات مردم (بیمه شدگان صندوق های پنج گانه) در چارچوب قوامین و مقررات رفع شده است و باعث جلب رضایت و آرامش آنان شد. لذا تداوم این حرکت ارزنده و استمرار کار سامانه ۱۶۶۶ یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

مدیر کل بیمه سلامت در پایان یاد آور شد بیمه شدگان تمامی صندوق های سازمان بیمه سلامت ایران می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶ * از استحقاق و اعتبار پوشش بیمه ای خود مطلع شوند .

گفتنی است ، دراین بازدید مراجعین مشکلات بیمه ای را مطرح ومدیر کل بیمه سلامت ضمن پاسخگویی به ارباب رجوع راهکارهای مناسب جهت برطرف شدن مشکلات بیمه شدگان ارائه دادند.