طرح توسعه خدمات غیرحضوری تحولی دوباره در خدمت رسانی با الگوی روز دنیا محسوب می شود
طرح توسعه خدمات غیرحضوری تحولی دوباره در خدمت رسانی با الگوی روز دنیا محسوب می شود
رشت_سرتوک_در نشست دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، آخرین تحولات و دستاوردهای سازمانی مورد تبادل نظر قرار گرفت

به گزارش سرتوک ، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، سازمان تامین اجتماعی را مجموعه گسترده از حیث مخاطبین و دامنه تعهدات و خدمات برشمرد و با بیان اینکه این سازمان در عرصه های مختلف اقتصادی اجتماعی نقش آفرین بوده و معیشت بخش قابل توجهی از اقشاری که در گروههای کارگری و بازنشستگان حضور دارند به عملکرد و برنامه های آن گره خورده است افزود : بکارگیری دانش و تکنولوژی روز و ظرفیتها و بسترهای موجود برای تعالی و رشد از نشانه های مدیریتها و سازمانهای مترقی بوده و سازمان تامین اجتماعی همواره بعنوان یکی از پیشتازان این عرصه قلمداد می گردد .

وی با با اشاره به طرح توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تحت عنوان ۳۰۷۰ که تبلوری از تحولی دیجیتالی در عرصه خدمت گذاری تلقی می گردد این دستاورد را گامی بلند و ارزشمند برای حرکت بر اساس الگوهای نوین الکترونیکی و اینترنتی دانست و اضافه کرد : بی تردید در برهه ای که مواجهه با شیوع بیماری کرونا بعنوان یکی از دغدغه های شهروندان میباشد اتخاذ این رویکرد و سرعت بخشیدن به آن نشانه ای از هوشمندی و توجه ویژه به مخاطبان و حفظ سلامتی و آرامش و در نهایت ایجاد رضایت در آنهاست .

دراین نشست علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی با تبیین شمایی از ۳۰ خدمت پیش بینی شده برای ارائه بصورت غیرحضوری ، کاهش بیش از ۷۰ درصدی مراجعات یعنی ۷۰ میلیون بار مراجعه از مجموع ۹۶ میلیون مراجعه سالانه را اصلی ترین اهداف در این طرح برشمرد .