گاز گیلان رتبه نخست پاسخگویی به مراجعین را کسب کرد
گاز گیلان رتبه نخست پاسخگویی به مراجعین را کسب کرد
سرتوک_بر اساس نتایج ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری، شرکت گاز استان گیلان رتبه نخست در زمینه پاسخگویی به مراجعین در سه ماهه سوم سال 98 را به خود اختصاص داده است.

🌐پایگاه خبری تحلیلی سرتوک_ به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر کسب رتبه نخست این شرکت در زمینه پاسخگویی به مراجعین  در ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، اظهار داشت: این شرکت با انجام مستمر برنامه ملاقات مردمی با مدیرعامل در سال گذشته و پاسخگویی به موقع به درخواست های مراجعین توانست به این مهم دست یابد.

وی با اعلام این خبر عنوان نمود: بر اساس گزارش دیدارهای چهره به چهره سه ماه سوم سال ۹۸ از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، درمجموع تعداد ۱۷۹ برنامه دیدار مردمی با بیش از یک هزار و ۲۰۰ متقاضی در میان شرکت های گاز استانی به انجام رسیده است.

مهندس اکبر افزود: در این میان شرکت گاز استان گیلان با انجام ۱۲ برنامه ملاقات مردمی با مدیرعامل بهترین رتبه را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان اظهار داشت: خوشبختانه با گازدار شدن سراسر گیلان از نعمت گاز طبیعی، تعداد مراجعین کاهش چشمگیری یافته، بنحوی که در سه ماه سوم سال گذشته درمجموع تنها ۲۴ مراجعه کننده برای حل مشکل گاز به این شرکت مراجعه نمودند.

وی تصریح کرد: در این شرکت تلاش شده تا دیدار چهره به چهره با مدیرعامل نه تنها درجهت عمل به نظامنامه ها و دستورات صادره، بلکه با رویکرد حل مسئله و مشکل مردم انجام گیرد.

مهندس اکبر در خاتمه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور مبنی بر ارتباط نزدیک با مردم برای آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع مشکلات مذکور بر تلاش هرچه بیشتر این شرکت در جهت تحقق این مهم و نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی، ملاقات مردمی و روحیه مسئولیت پذیری تاکید کرد.

گفتنی است هر هفته سه شنبه ملاقات مردمی با مدیر عامل گاز گیلان برگزار میشود.