به گزارش سرتوک به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ سید محسن حسینی که از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ به تماس های مردمی پاسخ داد، ضمن گرامیداشت یازدهم دیماه سی امین سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب گفت: هدف از حضور در این مرکز و پاسخگویی بر خط و تلفنی، بررسی و رفع مشکلات مردمی و تسهیل در خدمترسانی می باشد .
وی با تاکید بر اهمیت حضور مدیران در مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ جهت شنیدن مشکلات مردمی و تلاش بر رفع آن به منظور افزایش سطح رضایتمندی گفت: در هفته های گذشته، در راستای پاسخگویی بر خط مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ ، تعدادی از معاونین شرکت و مدیران امور آبفای شهرستان ها به صورت مستقیم از طریق این سامانه با مردم گفتگو کردند که این برنامه تا پایان سال ادامه دارد.
گفتگوی بر خط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با مردم استان
برچسب ها
در هفته چهل و سوم پویش هرهفته- الف- ب- ایران؛
۳۵ طرح ساز و کاری وزارت نیرو افتتاح شد
در آئین تجلیل از بهورزان منتخب دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان شد؛
بهورزان، طلایه داران عرصه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هستند
عمل جراحی موفقیت آمیز پیوند مچ دست قطع شده درگیلان
رشت_سرتوک_استان گیلان به عنوان قطب پیوند دست در شمال کشور از توانمندی لازم برخوردار است.
۳۵ طرح ساز و کاری وزارت نیرو افتتاح شد
رشت_سرتوک_صبح امروز در هفته چهل و سوم پویش هرهفته- الف- ب- ایران به طور همزمان از 35 طرح ساز و کاری وزارت نیرو بهره برداری شد.
بهورزان، طلایه داران عرصه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هستند
رشت_سرتوک_در آئین گرامیداشت روز بهورز که بصورت وبینار همزمان با سراسر کشور برگزار شد، از بهورزان منتخب دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجلیل شد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.