برای رفع خرابی تلفن چه کار باید کرد ؟
- شناسه خبر: 14627
- تاریخ و زمان ارسال: 3 مرداد 1400 ساعت 21:35
- بازدید : 1,516
- نویسنده: v.kharat
درصورت به وجود آمدن هر مشکل برای خط تلفن ثابت شما در ابتدا باید چند مورد را درخصوص تلفن و کابلکشی تلفن منزل و ساختمان بررسیکنید و پس از بررسی این موارد با سامانههای رفع خرابی مخابرات ارتباط برقرار کنید.
ابتدا درصورت بروز مشکل برای خط تلفن ثابت خود سلامت دستگاه تلفن و سیم کشیهای داخل منزل و ساختمان، ترمینال و پریز تلفن را بررسی کنید، پس از بررسی صحت این موارد ،مشترکین تلفن ثابت برای اعلام خرابی تلفن خود میتوانند با شماره ۲۰۱۱۷ تماسبگیرند و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلامکنند تا در اسرع وقت نسبت به رفعخرابی تلفن آنان اقدامشود.
در صورت طولانی شدن بیشتر از سه روز مشترکین می توانند با واحد ارتباط مردمی، شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرند.