پاسخگویی به سوالات نسخه نویسی ونسخه پیچی الکترونیک از طریق سامانه ۱۶۶۶
پاسخگویی به سوالات نسخه نویسی ونسخه پیچی الکترونیک از طریق سامانه ۱۶۶۶
رشت_سرتوک_ معاون بیمه وخدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گفت:سامانه تلفنی ۱۶۶۶ به صورت شبانه روزی آماده پاسخ‌گویی به تمام سوالات، پیشنهادات و انتقادات درباره نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک است.

به گزارش سرتوک به نقل از خط گیلان ، دکتر ژاله جو نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک را مهم خواند و افزود: تمام پزشکان و مراکز درمانی که پروانه معتبر داشته باشند، می توانند با بیمه سلامت استان گیلان قرارداد همکاری منعقد نمایند و تنها شرط لازم در این زمینه رعایت شرایط نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک است ویکی از راهکار های تشویقی این اداره کل برای پزشکانی که در طرح نسخه‌نویسی الکترونیک همکاری دارند پرداخت به روز مطالبات است.

معاون بیمه وخدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت یاد آور شد: با توجه به اجرای پروژه ملی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ، نظارت بر حسن اجرای فرآیند پاسخگویی به شکایات از اهمیت بسیاری برخوردار است که دراین راستا سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ذینفعان سازمان بیمه سلامت اعم از بیمه شدگان ،مراکز تشخیصی درمانی و دفاتر پیشخوان به آدرس shekayat.ihio.gov.ir راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفته است.