راه اندازی سرویس TDS سبب آگاهی مردم از زمان تحویل مرسوله خواهد شد
- شناسه خبر: 3034
- تاریخ و زمان ارسال: 2 آبان 1402 ساعت 13:23
- نویسنده: v.kharat
رشت_سرتوک_ جلسه شورای اداری اداره کل پست استان گیلان برگزار شد .
به گزارش سرتوک به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، جلسه شورای اداری پست استان گیلان با حضور محمد حسین هوشنگی مدیر کل ، رؤسای ادارات پست شهرستانها ، رؤسا و کارشناسان ستادی پست استان گیلان برگزار شد .
مدیر کل پست گیلان در ابتدای این جلسه از زحمات همه کارکنان پست استان به منظور تحقق ترافیک و درآمد پیش بینی شده تقدیر و تشکر کرد.
وی افزایش ترافیک را تضمیین کننده وضع مطلوب فعلی دانست و بر پایش مستمر بازار موجود و جذب بازارهای جدید تاکید کرد.
هوشنگی رصد ظرفیت های موجود در شهرستان ها و مقایسه آن با سایر استانها را در راستای افزایش سهم مرسولات قراردادی و عقد قرار داد با فروشگاه های فعال تجارت الکترونیک را از الزامات مهم عملکرد روسای شهرستانها در افزایش سهم ترافیکی دانست .
وی با اشاره به امکانات ایجاد شده توسط اولین واسط پستی در استان ؛ بر ضرورت معرفی امکانات و امتیازات ایجاد شده توسط این واسط پستی در استان به مشاغل خرد و خانگی و تولید کنندگان صنایع دستی در شهرستانها تاکید کرد .
مدیر کل پست استان گیلان جذب ترافیک مرسولات محلی انبوه در شهرستان رودسر را نمونه ای موفق در لجستیک مرسولات بومی محلی و افزایش ترافیک و درآمد دانست و خواستار تعمیم آن به سایر شهرستانها شد .
وی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت زمانبندی توزیع مرسولات قراردادهای کلان افزود : کلیه شهرستانها مکلف به رعایت زمانبندی ابلاغی در توزیع قراردادهای کلان خواهند بود . هوشنگی با اشاره به شاخص ضریب تعادل ( نسبت درآمد به هزینه) ، افزایش در آمد و کنترل هزینه را به منظور ارتقای این شاخص خواستار شد .
مدیر کل پست گیلان همچنین پیاده سازی آیتم تعیین زمانبندی مرسولات بر روی سامانه توزیع موزعین را از سرویس های جدید شرکت ملی پست دانست که با اجرای آن مشتریان از زمان تحویل مرسوله خود آگاه خواهند شد .
در ادامه کارشناسان ستادی پست استان گیلان نسبت به ارائه گزارش 6 ماهه از عملکرد شهرستانها در شاخص های توزیع ، ترافیک ، میانگین نرخ و ضریب تعادل پرداخته و تصمیمات لازم برای بهبود عملکرد شهرستانها در شاخص های مذکور اتخاذ گردید .