سرقت تأسیسات مخابراتی یکی از مهمترین دغدغه های مشترکین و شرکت مخابرات /خدمت رسانی بی منت در اولویت است
- شناسه خبر: 1140
- تاریخ و زمان ارسال: 23 خرداد 1402 ساعت 18:47
- نویسنده: v.kharat
به گزارش سرتوک به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، بهمن زیرک پرکاری رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان در این جلسه با اشاره به افزایش سرقت کابل های مخابراتی گفت: سرقت تأسیسات مخابراتی همواره یکی از مهمترین دغدغه های مشترکین و مسئولین می باشد. به طوری که در برخی مناطق به یک رویه پرتکرار و آزار دهنده تبدیل شده و مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
زیرک پرکاری افزود:متأسفانه مدت هاست که مخابرات منطقه گیلان و مشترکین گرامی درگیر قصه تکراری سرقت تجهیزات و ملزومات مخابراتی هستند.
وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر ارتباط با سامانه بازرسی به صورت تماس تلفنی امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر استان می توانند با استفاده از طریق تماس تلفنی به سامانه ۲۰۱۹۵ متصل شده و از این طریق مسائل و مشکلات خود را مطرح سازند.
همچنین رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات استان بیان داشت : این اداره همه روزه با مراجعین حضوری نیز ملاقات داشته و جهت تسریع در امور و رفع مشکلاتشان شنونده خوبی برای آنها و پیگیری تا حصول نتیجه می باشد.
وی در ادامه جلسه، خطاب به رؤسای ادارات شهرستان های رودسر و رودبار ابراز داشت: که یکی از تأکیدات مهم مدیر منطقه گیلان خدمت رسانی بی منت به مردم است .
در پایان جلسه آقای پرکاری ضمن تشکر از حضور مهمانان در این جلسه از همه عزیزان خواست با سعه صدر در رفع مشکلات مشترکین از همه ظرفیتها و امکانات موجود با اهتمام ویژه همت داشته و اقدامات لازم را در تسریع امور بکارگیری نمایند.