
سالن ۱۲ هزار نفری آزادی با موشک تخریب شد
رشت_سرتوک_سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی صبح امروز پنجشنبه در پی تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران، تخریب شد. به گزارش سرتوک به نقل از تسنیم، در ادامه حملات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صیهونیستی، این بار سالن 12 هزار نفری آزادی واقع در مجموعه بزرگ آزادی هدف قرار گرفت و تخریب شد. این اتفاق صبح امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ رخ داد و مجموعه خوابگاهی مربوط به فدراسیون دوچرخهسواری و همچنین ساختمان جدید این فدراسیون تخریب شدهاند؛ ضمن اینکه شیشههای سالنهای اطراف از جمله استخر مجموعه آزادی و بخشهایی از فدراسیون قایقرانی نیز آسیب دیدند.







