
با تبدیل کل شبکههای فرسوده به کابل خودنگهدار، کوچصفهان اولین شهر سبز استان در این زمینه است
رشت_سرتوک_مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، در مراسم افتتاح طرح جامع تبدیل شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار در شهر کوچصفهان، از این شهر به عنوان اولین شهر سبز استان در زمینه بازسازی و نوسازی شبکه های توزیع برق یاد کرد. به گزارش سرتوک،در این آئین که با حضور مقامات شهرستان رشت برگزار شد، صادقی خمامی با اشاره به اهمیت این پروژه برای ایمنی و پایداری برق در کوچصفهان، گفت: تبدیل شبکههای فرسوده به کابل خودنگهدار نه تنها به کاهش خطرات ناشی از افت ولتاژ و قطع برق کمک میکند، بلکه موجب افزایش کیفیت خدمات ارائه شده...









