
افتتاح اولین مرکز فیزیوتراپی و بازتوانی قلب دولتی در مرکز آموزشی و درمانی حشمت
رشت_سرتوک_اولین مرکز فیزیوتراپی و بازتوانی قلب دولتی با حضور رئیس شورای گسترش دانشگاه در وزارت بهداشت در مرکز آموزشی و درمانی حشمت افتتاح شد. به گزارش سرتوک به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)؛ اولین مرکز فیزیوتراپی و بازتوانی قلب دولتی با حضور دکتر بهروز عطار باشی – رئیس شورای گسترش دانشگاه در وزارت بهداشت در مرکز آموزشی و درمانی دکتر حشمت افتتاح شد. هدف از افتتاحیه این بخش، بازتوانی قلب که شامل مجموعهای از خدمات طبی مانند تغییر سبک زندگی بیمار در جهت زندگی سالم و برنامههای ارتقاء سلامت بیماران و تسریع در بازگشت به کار...
