
صرفهجویی بیسابقه درمصرف سوخت نیروگاهها/جهش تولید تجدیدپذیرها مصرف ۲۵ میلیون لیتر گازوئیل را متوقف کرد
رشت_سرتوک_معاون برق و انرژی وزارت نیرو از ثبت صرفهجویی بی سابقه درمصرف سوخت نیروگاهی در بخش تولید برق کشور خبر داد. به گزارش سرتوک،رجبی مشهدی اعلام کرد: با افزایش چشمگیر ظرفیت نیروگاههای تجدیدپذیر و بهبود قابل توجه توان تولید نیروگاههای برقآبی، امسال روزانه بیش از *۲۴.۹ میلیون لیتر گازوئیل* در نیروگاههای حرارتی مصرف نشده و یا به عبارتی صرفه جویی شده است. مصطفی رجبی مشهدی با تاکید براینکه «ظرفیت نیروگاههای تجدیدپذیر کشور در طول دولت فعلی *چهار برابر* شده و این رشد، همراه با افزایش بارندگیها نسبت به سال گذشته و ارتقای تولید نیروگاههای برقآبی، نقش محوری و موثر...
