
بهینه سازی مصرف انرژی در سطح استان گیلان
رشت_سرتوک_مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان میزبان مدیر بهینه سازی مصرف انرژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود. به گزارش سرتوک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان؛ مسعود برادران نصیری، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جریان دیدار با مدیر بهینه سازی مصرف انرژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به ضرورت استفاده درست، آگاهانه و بهینه انرژی و همچنین تلاش این شرکت در راستای بهینه سازی تجهیزات، تاسیسات و افزایش بازدهی سیستم های گرمایشی مشترکین گاز خانگی، آموزشی، صنعتی، کشاورزی، تجاری و ادارات دولتی با بهره گیری از ظرفیت شرکتهای کارور تاکید کرد. علی ربانی، مدیر بهینهسازی مصرف...
