
وزیر کشور از مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری تقدیر کرد
رشت_سرتوک_ در همایش بزرگ شهرداران مراکز استان و کلانشهرهای کشور که به مناسبت فرارسیدن ۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل، در شهر گرگان برگزار شد، از خدمات و تلاشهای ارزشمند اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور تقدیر شد. به گزارش سرتوک _در این آئین که با حضور مقامات عالیرتبه ملی و استانی همراه بود، دکتر اسکندر مومنی، وزیر کشور، طی آیینی با اهدای لوح تقدیر، از مسعود کاظمی، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، به دلیل نقش موثر و مدیریت تحولخواهانه وی قدردانی کرد. از جمله خدمات شاخص و مورد تقدیر این اتحادیه، نوسازی ناوگان تاکسی...
