
آه از آن رفتگان بیبرگشت…
🖋️سروش علیزاده میان باران خاطره و عطر گذشته، عکسهایی از رفتهگان رسانهای رشت در برابر چشمم ایستاده بودند؛ آدمهایی که قلمشان از قلبشان میجوشید و امروز تنها یادشان چراغی روشن در دل ماست. دیروز ظهری فکری بودم بروم یا نه! مراسم تجلیل از اهالی رسانه توسط شورا و شهرداری رشت بود. عادتی شدهام به این دست مراسم نروم. دوست ندارم نمکگیر اداره و سازمانی بشوم و نتوانم به وقتش نوشتهای انتقادی علیه آن سازمان یا نهاد بنویسم. محمدرضا (فروتن) صبح دوباره پیامک زد؛ فهمیدم اگر نروم ناراحت میشود. بههرحال خودم هم به نوعی میزبان محسوب میشدم. گفتم فال است و...
